KUNDEPRESENTASJON:

RS-magasinet spesial

Da Redningsselskapet ville ha et helt spesielt magasin til sine nye medlemmer, gikk de til Mediamania.

Opplag: 50 000
Utgivelser: 1 gang.
Vår rolle: Konseptutvikling, layout og redaksjonell rådgivning.
Vi tenker: Redningsselskapets spørsmål til oss: Hvordan skal vi vise at vi setter pris på nye medlemmer?
Svaret vårt var like enkelt som vanskelig: Gi dem et magasin full av medlemmenes egne
historier. Legg til noen reelle redningsaksjoner og masse nyttestoff for nybegynnere. Og ikke glem
at de skal kose seg på sjøen! Magasinet har derfor et positivt språk, vakker bildebruk og nyttige
illustrasjoner. Og siden ingen av leserne har bedt om å få magasinet, har vi laget en layout som gir
rom for mange korte faktasaker og andre elementer som får leseren raskt inn i artiklene. Flere
steder bruker vi QR-koder som linker deg til videoer om samme tema.