![sp_1_1_m](https://mediamania.no/wp-content/uploads/2022/05/sp_1_1_m.jpg)
![sp_1_innhold_m](https://mediamania.no/wp-content/uploads/2022/05/sp_1_innhold_m.jpg)
![sp_2_1_2-3_m](https://mediamania.no/wp-content/uploads/2022/05/sp_2_1_2-3_m.jpg)
![sp_2_tilbake_til_fremt_m](https://mediamania.no/wp-content/uploads/2022/05/sp_2_tilbake_til_fremt_m.jpg)
![sp_2_virituell_1_m](https://mediamania.no/wp-content/uploads/2022/05/sp_2_virituell_1_m.jpg)
![sp_2_virituell_2_m](https://mediamania.no/wp-content/uploads/2022/05/sp_2_virituell_2_m.jpg)
![sp_3_hoie_m](https://mediamania.no/wp-content/uploads/2022/05/sp_3_hoie_m.jpg)
![sp_grafikk_m](https://mediamania.no/wp-content/uploads/2022/05/sp_grafikk_m.jpg)
Forrige
Neste
Opplag: 1200
Vår rolle: Levere tekst og bilder, redaksjonell rådgivning og layout
Vi tenker: Da Norsk Sykepleierforbund skulle ha en stor konferanse der den politiske retningen
for fremtidens helsepersonell skulle legges, brukte de Mediamania til å lage et magasin som belyste de ulike sidene. Vi utarbeidet et konsept der vi delte magasinet i fire seksjoner: Sykepleierne, Makthaverne, Pasientene og Visjonærene. Forbundet brukte senere disse 4 stolpene som ramme for sitt arrangement. Vi leverte tekst, bilder og layout.
Magasinet var nytt for alle og det var derfor viktig å lage et produkt som var lettlest, samtidig som
det speilet kompliserte problemstillinger. Dette løste vi ved utstrakt bruk av gode bilder og grafiske fremstillinger.